Clash of Lords 2 Today: 0    Total Posts: 3217

Moderator: Dragoneyr

Total:#6

Create Thread

[Guild] DutchAnger zoekt nieuwe leden in COL

[Copy link] 5/892

Posted on 5/29/16 6:22:38 AM | Show thread starter's posts only

DutchAnger is een Nederlandse groep spelers in de originele Clash of Clans (dus niet COL2).

We zijn het meest succesvolle Nederlandse gilde en zoeken nieuwe leden met minimaal 1000 trofeeën. 

In de Guild Clash scoren wij veel 2e plaatsen, vaak 1e plaatsen, zelden 3e plaatsen en nooit 4e plaatsen.

Speel je mee in COL2 dan zoek je ons tevergeefs. Maar je kunt naast COL2 ook COL downloaden en je bij ons aansluiten.

Signature
Posted on 5/29/16 7:03:06 AM | Show thread starter's posts only

"Dutch Anger is a Dutch group of players in the original Clash of Clans (not COL2). We are the most successful Dutch guild and recruit members with at least 1000 trophies.  The Guild Clash we score a lot of 2nd places, often 1st places, rarely 3rd places and never 4th place. you play with it than are you looking for our vain COL2. But you can also download COL next COL2 and you join us. " just saying what he said in english.

Signature
Posted on 5/31/16 7:58:29 AM | Show thread starter's posts only

Thank you for the Google Translation. To make it completely clear Dutch Anger is only for Dutch speaking people in order to have an optimal communication.

Signature
Posted on 5/31/16 7:59:48 AM | Show thread starter's posts only

Signature
Posted on 5/31/16 8:28:55 AM | Show thread starter's posts only

Als je je aansluit bij Dutch Anger zijn er een aantal simpele regels waaraan je moet voldoen:

1. Doe dagelijks 2x mee met Battle Royale.
2. Op dinsdag en donderdag strijden we 3x tegen de Guild Boss. Op woensdag en vrijdag kun je de prijzen innen. De Guild Credits kun je weer gebruiken bij de Guild Quests. En vanaf iedere maandagavond is er voor iedereen een nieuw Guild Level Pack te claimen.
3. Als je level 50 of sterker bent kun je meedoen met de Guild Clash. Intekenen betekent 3x daags strijden op vrijdag, zaterdag en zondag (van af 19.00 uur zomertijd of 18.00 uur wintertijd). Zorg dat je als je zwak bent zo snel mogelijk aanvalt, zodat er nog zwakkere tegenstanders voor je zijn. Minder dan 9x aanvallen kan een reden voor een kick zijn. We zijn streng!
4. De Guild Chariot wordt gebruikt in de Guild Clash bij jouw aanval. Zorg dat je hem dagelijks upgrade met Gold of Jewels.
5. De Guild Bot verdedigt jouw Base tijdens alle aanvallen. Hij is jouw 6e Hero in de verdediging. Zijn Skill en Talents kun je upgraden mits je voldoende Contribution Points hebt verzameld. Deze punten krijg je door dagelijks de Guild Chariot en Bot te upgraden met Gold of Jewels.

Wat kun je van ons verwachten?

We zijn  een online vriendengroep. Dus veel gezelligheid.  En we helpen je in je ontwikkeling om een sterkere speler te worden. Sterke spelers hebben bij ons 5 Epic helden die minimaal tot Leo zijn geëvolueerd.

Signature
Posted on 6/7/16 5:46:04 AM | Show thread starter's posts only

Ik zit erover na te denken om te joinen. Ik ben een powerplayer. Dit seizoen voor het eerst Deity bereikt. Level 65 met de slagkracht van iemand van level 80. Relatief F2P met alleen Monthly Pack van tijd tot tijd. 2500 trophies als ik niet mijn best doe, 3000 bij wel mijn best doen. 50 mln dmg in BR. 8 divine's, wachtend op 3 anderen (kom altijd mutagen te kort) en verder focus ik op solo dmg, dmg en meer dmg. Guild Bosses 1.9 mln op dinsdag en 2.2 op donderdag. Woensdag... kom ik morgen nog wel op terug. Ik doe altijd alle dagelijkse dingen en ik focus op mercs en skills. Ik doe alsof ik een laag level ben, maar met 3 hero aid en (bijna) volledig divine heroes maak ik het de vijand niet makkelijk, wat voor verrassings effect kan zorgen. Ik vind het heerlijk om mij los te laten tegen Victory Statues, maar ik haat AoE aanvallen en Ambrosia het meest

Edit:

Foto's komen erbij zodra ik de kans heb

Signature
The apprentice turns against his master